2013年8月22日星期四

自由亚洲电台: 薄熙來當庭大翻口供 中紀委審查違心認罪

普通话主页
 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
薄熙來當庭大翻口供 中紀委審查違心認罪
Aug 22nd 2013, 05:26

重慶前市委書記薄熙來在庭上否認收受唐肖林賄款,指在中紀委審查期間是「違心」認罪,當時腦中一片空白。

薄熙來推翻在接受中紀委調查時的口供,他在庭上說,大連國際發展有限公司總經理唐肖林說曾三次送錢給他的事情不存在,唐託他辦的事都是公事,唐隱瞞了他建大連大廈是自己倒賣、申請汽車指標是為了倒賣的事。

他進一步說,「對唐肖林三次給我送錢的事情,我曾經在中紀委對我審查期間我違心的承認過這個事情,就是願意承擔法律責任,但當時我完全不知道這些事情的情節,腦中一片空白。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论