2013年11月10日星期日

自由亚洲电台: 广东马胜芬北京南站举牌 全会期间为许志永等伸冤

普通话主页
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
广东马胜芬北京南站举牌 全会期间为许志永等伸冤
Nov 9th 2013, 20:29

维权人士张荣平星期六告知中国民间维权团体民生观察工作室,广东维权人士马胜芬星期五突破维稳人员的围堵,星期六上午成功到达北京火车南站。她到达北京南站后,立刻在那里举牌要求释放因呼吁"官员财产公示"而被捕的许志永、丁家喜、王功权等人。马胜芬表示,她认为在中共三中全会后,政府可能会对许志永等人做出判决,所以,她决定要在三中全会期间为他们发声,声援他们。此外,河北省邯郸女访民柴梅香发出手机短信,她和两个孩子被邯郸当地政府派来的维稳人员关押在北京的静冉宾馆已经第三天了。柴梅香请朋友们想办法解救她们。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论