2013年8月26日星期一

自由亚洲电台: 薄熙来作最后陈述 否认控罪

普通话主页
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
薄熙来作最后陈述 否认控罪
Aug 26th 2013, 14:26

薄熙来案星期一的最后一天庭审中,薄熙来自己做了最后的陈述,承认有严重的过失和错误,但是否认对他的三项指控。

薄熙来在陈述中说,他在王立军叛逃事件中"严重误判,深感愧疚,但是没有滥用职权之心。"

他说,"我自知我是很不完善的人,我主观主义,脾气暴躁,我有严重的过失和错误。"但是,他说,"对我有关贪腐的指控是不实的。我决没有想掩盖11•15案件(尼尔•伍德被杀案),没有企图造假搞虚假证明。

薄熙来还说,王立军曾在一封信中提到暗恋谷开来,不能自拔,这恐怕也是他叛逃的重要原因。

薄熙来对徐明、唐肖林的行贿指控都表示不知情或是完全否认。但是他提到"没有管好家人和下属,我有大过。"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论