2013年11月1日星期五

自由亚洲电台: 小学生写不出千字检讨跳楼身亡 遗言“老师我做不到”

普通话主页
 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
小学生写不出千字检讨跳楼身亡 遗言"老师我做不到"
Oct 31st 2013, 15:08

四川成都市一名五年级的小学生,无法完成被老师罚写一千字检讨,星期三傍晚六点左右从三十层楼的家中跳楼身亡。

这位成师附小学生的家长表示,该学生因上课讲话,被老师逼写一千字的检查,老师说过"写不到就去跳楼"的话。这位学生在语文书上写下遗言,"老师我做不到,跳楼时我有几次都缩回来了"。星期四,学生家长在学校门前拉出写着"老师强迫我孩子跳楼"的横幅抗议。据说警方正在调查事件。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论